Intrebari frecvente

Cum functioneaza?

Raspunsuri la cele mai frecvente intrebari

Ce inseamna mentenanta IT remote?

Oferim o solutie de monitorizare de la distanta, care ofera informatii in timp real despre parametrii de functionare a sistemelor. Astfel, pot fi realizate remote operatiuni de optimizare si de crestere a performantei sistemelor IT.

Ce servicii sunt oferite?

  • administrare fiecare punct activ in sistem
  • monitorizarea securitatii
  • imbunatatirea initiala a sistemului prin configurari
  • actualizari sistem software
  • actualizari firmware
  • solutie de back-up
  • audit de securitate
  • imbunatatirea performantei
  • optimizarea sistemului
  • sistem de monitorizare disponibil 24/7
  • verificare initiala firmware
  • suport via mail/ticketing
  • rapoarte periodice pentru registrul de interventii de la sediul Beneficiarului
  • puncte active nelimitate si pot fi integrate in sistem
  • notificare proactiva privind starea punctelor monitorizate

Serviciile descrise in obiectul contractului se desfasoara in mod permanent, dar implicarea personalului tehnic este limitata la 3 ore/luna remote

Ce tip de sisteme pot fi integrate?

Orice tip de sistem de securitate care este conectat la reteaua dvs. de internet: sisteme de supraveghere video, alarma, acces, retele wireless si alte puncte de acces.

Cate dispozitive pot fi integrate in sistemul de monitorizare?

Numarul de dispozitive este nelimitat, cu conditia sa faca parte din acelasi sistem.

De ce informatii aveti nevoie pentru a incepe colaborarea?

  • lista echipamentelor
  • locatia si coordonatele GPS care vor fi monitorizate
  • sistemul care face parte din obiectul contractului trebuie sa fie in stare de functionare
  • o persoana desemnata pentru contact
  • sa se asigure accesul Prestatorului la reteaua de internet prin datele de acces

Care este pretul abonamentului?

Pretul este de 99,- Euro indiferent de numarul de dispozitive care fac parte din mentenanta IT. Contravaloarea se va factura in lei, la cursul BNR din ziua emiterii facturii.

Ce beneficii sunt?

Prin serviciile de mentenanta, beneficiati de suport si de administrare profesionala pentru echipamente, toate task-urile de mentenanta vor fi rezolvate in timp util, fara a bloca operatiunile zilnice. Cele mai multe operatiuni de mentenanta sunt notificate prin alarme si realizate eficient de la distanta, fara riscul de a intrerupe activitatea angajatilor.

Care sunt avantajele?

  • fara intreruperea activitatii angajatiilor
  • performanta crescuta a sistemelor IT monitorizare 24/7
  • optimizarea costurilor si a resurselor pentru IT
  • notificari in timp real
  • solutie moderna si performanta
  • organizare detaliata a infrastructurii
  • inlocuieste contractele clasice de mentenanta
  • automatizarea procesului de mentenanta